مامانا هوس سیب زمینی و گوشت کردم میخورم اشکالی نداره

۹ پاسخ

وای چه چیزایی میپرسید سیب زمینی وگوشت ضررش چیه دیگه 😑🤚

خب درست بنویس از بیرون میخای بگیری😐

بخور نوش جونت

کجاش اشکال داره😂

غذا به این خوبی
بخور نوش جونت باشه

یعنی تاحالا نمیخوردی ؟ 🤐🤐🤐🤐🤐

ن عزیزم چرا بد باشه بخور نوش جان

نه چ اشکالی

ن بابا چ ایرادی من همه چیز میخورم بدن به همه چی نیاز داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری