۴ پاسخ

قبلش کاهو یا سیب بخور ی فیبری بخور ک وقتی اونو خوردی یهو قند خونت نره بالا

حالا ابن یه بارو بخور یکم اما در کل نوشابه به هیچ وجه .نون سفید هم همینطور .قند هم اصلا نخور.برنجم سعب کن کم بخوری

جلو هوستو بگیر دیدی نشد ی سیب زمینی کوچیک سرخ کن

چرا شما اینجورین🤣🤣🤣روزه که نگرفتین حامله ای همه چیز بخورین ولی کم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری