خانما تو بارداری سیب زمینی سرخ کرده مصرف کردید؟؟؟ ضرر داره

۳ پاسخ

در حالت عادی سرخکردنی رو میگن نخورید کبابی بخورید یا ابپز . برا‌خانم باردار هم غذای چرب خوب نیست ولی اگر هوس کردی کم بخور . بصورت کلی خطرناک نیست ولی .

بله عزیزم خیلی زیاد سیب زمینی سرخ کرده خوردم فکرنمیکنم ضرری داشته باشه

من زیاد میخورم
قند هم دارم انسولین میزنم

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی