در حالت عادی سرخکردنی رو میگن نخورید کبابی بخورید یا ابپز . براخانم باردار هم غذای چرب خوب نیست ولی اگر هوس کردی کم بخور . بصورت کلی خطرناک نیست ولی .
بله عزیزم خیلی زیاد سیب زمینی سرخ کرده خوردم فکرنمیکنم ضرری داشته باشه
من زیاد میخورم
قند هم دارم انسولین میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.