دخترم آبریزش بینی دارع چیکار کنم ؟؟

۴ پاسخ

احتمالآ بخاطر دندوناشه
پسر منم یه مدتی درگیرش بودم
بدون هیچ علائمی آبریزش داشت فقط

بهترین کار سریع ببریش دکتر سرما خورده دیگه

من دخترم واسه دندوناش ی چن روز همین طوری میشد بدون هیچ علائمی فقط آبریزش بینی داشت

ببر دکتر گلم آخه کوچیکه بدتر نشه درگیر سرما خوردگی نشه گناه داره

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی