بچه ها ان تی که نمیخواد آب بخوریم درسته؟

۸ پاسخ

ب من گفت در حد دولیوان اب بخور
من ی لیوان اب خوردم یدونم ابمیوه خوردم ک شیرین باشه

بستگی داره تو سنو خودش میگ

مثانه خالی باشه بهتره، چون مثانه پر میخوای خودتو بگیری رحم منقبض میشه درست نمیشه سونو کرد
برای ان تی دیگه نینی اونقدری بزرگ شده کامل توی سونو معلومه

نه فقط صبحانه بخور برو یچیز شیرین ببر اونجا قبل نوبتت بخوری

نیمه پر

اگه طول سرویکس میخوای باید بخوری

نه مثانه خالی

بخور مثانه پر باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی و تودلی❤️ مامان دخملی و تودلی❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد