۴ پاسخ

بخور من خوردم

ضرری ندارم فقط زیاد نخور چون چربه شاید فشارتو بالا ببره اونوقت برای جنین خوب نیس. حتما مغزیجاتتم خام مصرف کن خیلی بهتره

خوبه عزیزم

ظرری نداره زیادروی نکنین

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری