خانما بتام برای ۶ هفته چطوره ؟

تصویر
۶ پاسخ

مبارکه هزیزم چندماه اقدام بودین؟؟؟

واسه منم همینقدر بود بد دو هفته رفتم سونو گفت ۸ رفته رو تموم کردی

خوبه عزیزم ولی سونو رفتی مطمعنی ۶ هفته هستی؟؟؟

مبارکه عزیزم عالیه

خوبه گلم لقاحت دیر گرفته

خوبه مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان ماندانا🩷😍🫀 مامان ماندانا🩷😍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان پسری🐣🩵 مامان پسری🐣🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان اَرسا و سيب سيبي مامان اَرسا و سيب سيبي هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان شاهانم مامان شاهانم هفته بیست‌وهشتم بارداری