بتام واسه ۶ هفته کم نیست؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

خداروشکر❤️❤️❤️❤️

تازه زیادم هست

عالیه

نه عالیه من پنچ هفته ۲۰۰ بود

نه دیگه عزیزم من پنج هفته ۱۲۰۰۰ بودم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥹🩷 مامان دیارا 🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا🩷😍🫀 مامان ماندانا🩷😍🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی 🥲 مامان فسقلی 🥲 هفته هجدهم بارداری