واسه سزارین کی اقدام میکنن؟

۴ پاسخ

من ب دلیل اینکه دکترم دیر پیدا کردم. و اختیاری بودم ۳۹هفته😂
اونم با هزار تا دعا نظر و نیاز😂🤦

دکتر من گفت ۳۹ هفته

۳۸ هفته و ۲.۳ روز معمولا میکنن میتونی به دکترت بگی تا جایی که ممکنه بزاره تو شکمت بمونه

ینی چی؟
اگر سز هستی تا الان باید نامه و تاریختو دکترت مشخص میکرد
از ۳۷ هفته ی پر هم سز میکنن

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری