۶ پاسخ

خیلی سخته و روحیه میخاد
اما آزمایشت ک‌مثبت بشه تموم دردا یادت میره
می ارزه به تموم سختی هاش

دردسر داره اما شیرینه با جون و دل بپذیر بگو خدایا من این سختی میکشم ناامیدم نکن

من تا مرحله قبل انتقال رفتم یهو خودم طبیعی باردارشدم

نگران نباش از پسش برمیای منم تازه شروع کردم و امپولها رو زدم که هفته دیگه برم برای تخمک کشی

اره عزیزم ولی به مثبت شدن بعدش نگاه کن
تو میتونی عزیزم
از پس برمیای

آرامش داشته باشه استراحت کن و به خودت استرس وارد نکن

سوال های مرتبط

هلن هلن قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هفتم بارداری
سلام خواهرا این امپولا چقد دیگه از تاریخشون مونده میخام استفاده کنم میترسم اشتبا کنم



ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف
انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر