۴ پاسخ

بخاطر شکم نمیگم ، تو سرما میخوام خودمو گرم نگهدارم برا همون بهتره کلیه بند بگیرم یا نه؟

شکم بند ک نمیشه بست
بخیه داری
بعدشم وکیوم شکم انجام بده
شکمت میره داخل

من امروز کلاس زایمان‌بودم گفت شکم‌بند نبندید چندتا ورزشه انجام بدید شکم‌آب میشه

عزیزم بعد بخیه میتونی گن ببندی

سوال های مرتبط

مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان روژان و خواهرش مامان روژان و خواهرش ۵ ماهگی