سلام لطفاً آموزش شیربرنج بگید

۳ پاسخ

من کلا از اول با شیر درست میکنم
با آب که خوب نمیشه اول برنج رو با کره محلی یکم تفت بده بعد شیر رو بریز
وقتی خوب له شد هل گلاب شکر بریز بزار جا بیفته عالی میشه

من برنج نیم دانه را با اب میپزم، داخلش هل و دارچین میندازم وقتی که آبش کم شد برنج پخت هل و دارچین را در میارم و بهش شیر تضافه میکنم، کمی نمک و من دخترم شیرین دوست داره شیره انگور هم براش میریزم.

برنج رو بزار بپزه قشنگ نرم نرم آبش کشیده شد شیراضافه کن یکم بزاربمونه حاضره داخلش میتونی شکربریزین اگریکمم کره بندازی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۲ سالگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان ماهان 🩵ماهلین مامان ماهان 🩵ماهلین ۲ سالگی
مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی