۵ پاسخ

منم کولیف وبی بی کولیک میدم واقعآعالی دخترم خیلییییییییی آروم

من زیاد شربت و قطره امتحان کردم
هیچ کدوم تاثیر چندانی ندارن
فقط باید بشه ۳یا ۴ماهشون ک خوب بشن

من کولیکید میدم
با گرایپ میکسچر

من کولیف دادم و بی بی کولیک

بی بی کر پروبیوتیکه اون برا نفخ اشکال ندارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۳ ماهگی