خانمها کسی میتونه اینو تفسیر کنه

تصویر
۵ پاسخ

از من گرفتن ک چک کنن ببینن صب چرا خونریزی داشتم وعفونت ادرار ندارم

گلبول های سفیدت کمی بالاس اونم بخاطرسرماخوردگیته،استراحت کن مایعات گرم بخور،استرسم نداشته باش اصلا

عزیزم سرماخوردی؟یه کمی هم کم خونی داری اونم توبارداری طبیعیه این عددباشه

کم خونی دارید

کم خونی داره از گلوبول های سفید هم مشخصه بدن درگیر یه بیماری باکتریایی شده

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین❤ مامان دلوین❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری