۴ پاسخ

هر۸ساعت۵قطره بده منم ب دخترم هر۸ساعت ۵قطره میدم

برای من روزی ۱۰قطره بود

هر هشت ساعت ۷ قطره دکتر برای دخترم نوشت

عزیزم اگر بچت رفلاکس داره این شربت رو نده بهش چون نعنا داره رفلاکسش بدتر میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی