سلام دوستان هزینه سونو آنومالی چقد هستش؟

۱۳ پاسخ

من هفته ی دیگه دارم، پرسیدم گفتن ۲۵۰۰ و بیمه هم قبول نمیکنه

فعلا نرفتم برای یکشنبه وقت دارم
سونو گفت ۱۵۰۰
آزمایش ۳ تومن
دودلم نمیدونم آزمایش رو برم یا نرم

من رفتم ۱۷۰۰ آزاد

من ۱۶۷۰ دادم دیروز

۲تومن تهرانسر

چقد هزینه اش بالاس🤦🏻‍♀️

۳۳۰۰ شد

من شد ۱۲۰۰

سونو آنومالی1200من رفتم

من ۲۸۰۰دادم

طول سرویکس چک کنن بیشتر هم میشه

به من گفتن ۲۴۰۰

من پرسیدم 1200 بود بستگی ب سونو داره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری