ما فامیل هستیم سه تا ژن مشترک داریم دکتر گفته۷۵درصد در هر بارداری احتمال مریضی جنین هست .اولین بچمو از دست دادم بخاطر ژن لعنتی الان دومی حاملم بخدا الان ک دارم تایپ میکنم چشام پر شد اگه بچممیموند الان بغلم بود .الان باید تیر برم بازم ازمایش امینوسنتز بدم ببینم سالمه این یکی بچم اونقد نذر نیاز کردم بخدا برام دعا کنین
من هم هستن و الان باردارم.
گروهتونو ارسال میکنن برام
منم خیلی استرس دارم...
سلام میشه منم عضو کنید منم با همسرم یه ژن مشترک داریم
کجا باید عضو بشیم ؟؟؟
عزیزم منو عضو کن
سلام میشه منو عضو کنی تو گروه روبیکا
سلام عزیزم منم عضو کن
سلام میشه به منم لینک گروه و بدین
ِزمایش هول اگزوم دادم و منتظر جوابشم
سلام میشه به منم لینک گروه و بدین
آزمایش هول اگزوم دادم و منتظر جوابشم
خصوصی نتونستم پیام بدم بهتون
به گروهتون منو عضو کنین لطفا ماهم ژن مشترک داریم
الان خدا رو شکر دکتر چنتا دخترم بردم همه میگن سالم هست
من هم یه دو قلو مشکل داشتن باردار شدم یه پسر ۱۵ ساله دارم خدا رو شکر سالم هست یه دختر هم تازه خدا بهم داده ۳۸ روزش هست سالم
بله ماهم داریم
جانم
میشه یه ای یو اف قیمت مناسب معرفی کنی🥹
باید عضو چه گروهی بشوم
بچه منم مشکل ژنتیکی دارد
چجوری فهپیدین ژن مشترک دارین؟
جان؟
جانم منم ژن مشترک داریم
ماهم نیز
ژن.
ماهم هم زن مشترک داریم
جان؟ژن مشترک نداریم ژن معیوب داریم ما.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.