متاسفانه هنوز از پوشک نگرفتم.اصلا همکاری نمیکنه.مهد سال تحصیلی جدید میزارمش.نی نی دوم به هیچ عنوان تمام تلاشمو میکنم برای خوشبختی همین یدونه دخترم
بله از پوشک گرفتمش یک ماه پیش.یک هفته هم هست میره مهد صبح ها از ۱۰ تا ۱ونیم.به نی نی دوم هم هرگز فکز نمیکنم
متاسفانه پوشک میشه هنوز
مهد نمیزارم خودمون تایم ازادمون زیاده باهاش وقت میگذرونیم و میریم خانه بازی
اصلا به بچه دوم فکر نمیکنیم🫢
پوشک دوماهه گرفتم
مهد نه ، اصلا جایی تنها نمیذارمش مثلا دوره های زبان یا خانه بازی میره خودم باهاشم
بچه دوم هرگززرر
من دوساله گی از پوشک گرفتم خیلی سخته خیلی باید صبور باشی و با اعصاب و حوصله بعد دختر من خودش نمیذاشت پوشکش کنم منم گفتم بهتر
بعد به بچه دوم اره فک میکنم و تو اقدامم 😂
ولی برا هر کسی فرق داره باید موقعیت خودتو بسنجی
مهد میخوام امسال شرو کنم
از پوشک 4 ماهی هس گرفتم مهد کودک از امسال میزارمش ب نینی دوم خودم فکر میکنم ولی شوهرم نمیخاد میگه زوده 🙂😅
من یه هفته است گرفتم ولی اصلا نمیگه خودم میبرم هیچ کدوم فعلا نه
ازپوشک گرفتمش 1سال هشت ماهگی اینا. بود فکنم تولد یک سالگیش باردار شدم 😐😐خیلی استرس داشتم به دخترم شیر خدمو ندادم مهد نبردم هنوز بخاطر شرایط جنگی استرس می گیرم اگه دخترم ازم دور باشه الان هردوتاشون منو ازیت می کنند نمی تونی بری بیرون به خرید های روز مره برسی
چه جوری میزارید مهد والا من دسشوی میرم پسرم میاد دنبالم خیلی وابسته از پوشاک نگرفتم حالا همکاری نمیکنه
یه ماهه از پوشک گرفتمش مهد نه ولی امسال میخوامکلاس ورزش یبرمش احتمالا باله و ورزش اگ بتونم جایی و پیدا کنم با شرایطم جور باشه،نه فعلا همسرمم نمیخواد میگه خونه بخریم بعد اخه مستاجریم
بله از پوشک گرفتمش..مهدم فکر نکنم بزارمش...خودش دومیه😁
ده روزی میشه گرفتمش
مهد نه
ایشالا بعد سه سالگی اگه کار پیدا کردم میزارمش
نی نی دوم به هیچ عنوان
همه گزینه ها نههه
دخترم رو سه ماه هست از پوشک گرفتم
مهد نه نذاشتم
با جان و دل خواسته نی نی دوم رو الان هفته۲۱ باردارم 🙃
پسر منم پوشکه ، پی پی شو میگه میریم دستشویی اما بازش ک میزارم جیش میکنه تو لباسش. هر چی میگم باز نمیتونه کنترل کنه جیششو دکترش گفت بعضی پسرا یکم زمان میبره تا کمرشون صفت شه. مهد هم نمیره، کلاس مادر و کودک میریم هفته ای ۳ جلسه روزای دیگشم خانه بازی میریم. قضیه این جنگ و این روزا تموم شه مهد حتما میبرمش چون به شدت بهم وابستس. بچه ی دومم خیلی دوست داشتیم حتی سومی، اما همسرم میگه دیگه به هیچ وجه. میگه در حق همین بچه ام ظلم کردیم ایران به دنیا آوردیمش و باید تمام شرایط فقط برای همین یدونه محیا باشه بزرگ شد نگه بیخود کردین منو ب دنیا آوردین.
بله از پوشک گرفتم
جواب سوال دوم خیر
خونه بازی میبرم
مهد اطرافمون تا چهار سال قبول نمیکنن
سوال سوم توبه توبه 😤😤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.