۴۲ پاسخ

وای چ پوست خوبی داری میشه بگی چیکار می‌کنی

سلام میشه بگی چه رنگی زدی موهات ؟؟

قبلشم لبات پر وخوب بود
مبارکه

چقدر طبیعیه خیلی قشنگ شده دختر خاله های من وقتی میزنن انگار لب شتری میشن

چن سی سی زدی،خیلی قشنگ شده،چونه چند سی سی زدی

لطفا درخداست بده بهم

برای ترمیم هم کبود میشه ورم میکنه؟تاچند روز ورمش میخوابه برای ترمیم منظورمه؟

خیلی نازشده مبارکهه

شیدینگ انجام دادی قبلا؟

میگفتن درد ندارههههه کههه
من میخواسم ی سیسی بزنم منصرفم کردی🥺

سلام عزیزم کلا چند سی سی زدی
من ۸دهم سی سی زدم خیلی خوب شده قشنگ ولی خیلی جذب شده انگار میترسم بیشتر بزنم ۲۶ نوبت ترمیم دارم البته به شرط حیات حالا نمیدونم نیم سی سی دیگه بزنم یا ن
من سی سی ۴ تومن زدم

چند سی‌سی زدی ؟؟؟؟

چه قشنگ شده

یعنی ترمیم درد داره؟ چون اولی درد نداشت، یعنی داشت اما خیلی قابل تحمل بود

خوشبحالت
من شوهرم نمیذاره لبامو ژل بزنم😭

منم میخواستم واسه عید بزنم که نشد

عشقم موهات بدون دکلرس؟ممنون میشم ج بدی

منم می خوام موهام رو برم مشکی کنم
موندم برم یانه
خواهرم میگه برو
شوهرم میگه تو این اوضاع برا چیه

عزیزم ورم لب تاچندروزه میخوام ژل بزنم ۲۶بعدورمش تاچندروزمیمونه

میشه درخواست بدی عزیزم من پرم

چ قشنگه مبارکه😍 اگه میخواید ب گروه روبی کا بپیوندید پیام بدید @hanas275

جوووون لباشو🤩🤩💋قشنگ شده

چقد قشنگهههههه مبارکت باشه😍🥰

انقد میترسم از بوتاکس و ژل زدن
فک میکنم ب شدت درد داره
عمل دماغم همینطور

ولی خیلی قشنگ و ناناسی شده گلم مبارکه

سی سی چند اونجا ؟
اینجا خیلی گرونه از از ۵ تومن شروع میشه مارکای خوب که باز خیلی بیشتر

چه خوب شدههه مارکش چیه مدلش قبلشم میذاری ببینم

رنگ موهات چیه میگی؟؟

چه خوشگل شده😍😍 مبارکت باشه

چند گرفت عزیزم خیلی خوشگله
پیش کدوم دکتر رفتی

چه خوجل شده 😍

من تو کل عمرم واسه اولین بار کارزیبایی کردم رفتم مزو زیر چشم زدم چشام بدترسیاه شد ☹️😂

عزیزم چ نوع ژلی زدی؟ چند گرفت؟

خیلی دردناکه واقعااا

اووووف😍😂

چونه هم زدی ؟

وای من خیلی میترسم ازین کارا

عزیزم برای درد مسکن ژلوفن بخور بهتر میشی فقط دو روز درد داره

وای آره منم ۳ روز پیش رفتم ترمیم ۱۲ ساعت قشنگ درد میکرد دهنم باز نمیشد اینقدر باد کرده بودم
مبارکت باشه قشنگ شده

چ قشنگه

منم دیروز رفتم ترمیم اصلا درد نداشتم

مبارکهههه خیلی قشنگه تازه قشنگترم میشه چند روز دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🐥 مامان نی نی🐥 ۲ سالگی
مامان آرتام🧸🤎 مامان آرتام🧸🤎 ۲ سالگی
یه چی یادم افتاد گفتم اینجا بگم تقریبا ۵ سال پیش با شوهرم آشنا شدم یجورایی واسطه شدن واسه ازدواجمون و قسمت هم شدیم بعدش با دختر داییم و شوهرش رفتیم که منو شوهرم همو ببینیم حرف بزنیم اینم بگم اولین بار بود که همو از نزدیک می‌دیدیم قبلش حرف زدنمون در حد چت بود بعدش دختر داییم اینا از ماشین پیاده شدن که ما مثلاً حرف بزنیم راحت باشیم شوهرم جلو نشسته بود من عقب لعنتی یهویی دستشو آورد عقب منم هول شدم دستشو گرفتم الان یادمون میوفته می‌خندیم میگه گیرم که من نمی‌خواستم تورو بگیرم اصلا نمیپسندیدیم همو من یه غلطی کردم دستمو آوردم تو چرا گرفتیش منم میگم یه موقع فک نکنیا از اون دخترای هولی بودم فقط یهو هول شدم دیگه هیچی دیگه گفتم بیکارم بیام یه چی تعریف کنم 😂😂😂



شیرخشک فرزندوپروری پستونک فرزندپروری‌ پوشک
شیرخشک فرزندوپروری پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند شیرخشک شیرخشک پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند شیرخشک شیرخشک پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند شیرخشک شیرخشک پستونک فرزندپروری‌ پوشک پوشک بچه ویتامین غذا فرزند