۲ پاسخ

میتونید عناب بگیرید با چایی بخورید.منم داشتم تو بارداری اولم.بیشتر پروتئین باید بخورید مثل مرغ و کباب و تخم مرغ آبپز. برنج و ماکارونی و سیب زمینی نخورید

من سر پسرم دیابت داشتم نون و برنج کم میخوردم میوه بیشتر یک واحد نمیخوردم بستنی دلستر اینا نمیخوردم هرموقع دلم بستنی شیرینی میخواست هفته یک بار

سوال های مرتبط