سلام خانوما کیا رابطه دارن تو بارداری.

۱۷ پاسخ

ما خواهر برداریم 🤣🤣

من بعد ۵ ماه تازه اولین رابطه رو داشتیم تو این دوران....قبل ب خاطر هماتوم و جفت پایین منع شده بودم ولی از سونو آنومالی به بعد دکتر گفت مشکلی نداره

من دکترم گفته نداشته باشم

ما از اول بارداری رابطه داریم تا الان دو روز درمیون مشکلیم نداشتیم

رتبطه نزنیا دهانه رحم باز میشه

من دیشب داشتم ولی دیگه انجام نمیدم ی ماهه شوهرم هی التماس میکرد دیگه منم گذاشتم ولی دیگه بعدشم خودش گفت دیگه نمیخوام خطره

الان بخاطر دندون درد بلند شدم

من الان یکسالی هست شوهرم ندیدم🤣🤣🤣🤣

ما بعد مدتها داشتیم انگار ک جلوش بسته شده بود😐حس خوبی نداشتم همسرم گف دیگ تعطیل😂

سلام من

😁😐✋🏻

من تعطیل

من متنفرم

ما گذاشتیم کنار یدونه بچه دوسالع داریم یه خورده سخته🤣🤣🤣🤣

منم دارم

من...

من دارم

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری