بچها ببخشید ولی کیا تو بارداری رابطه داشتن

۱۶ پاسخ

من از اول نداشتم الانم ک اصلا نباید داشته باشم💁‍♀️

من🫣

من جفتم پایین بود منع بودم ولی خیلی سطحی ماهی 1بار دارم
باید نظر دکترتو بدونی

من😁🖐️

من همون اولا رابطه داریم ولی هر ۱۰ روز یباره الان هر هفته دوبار

هفته ای یکبار اونم با مواظبت و کنترل😅

من اول منع کرده بود دکتر تا انتی
بعد انتی گفت مشکلی نیس ،الان هفته ای یکبار در حد سطحی داریم

من داشتم دکترم منعی برام نکرد تا الان

منم که کلا میترسم

من که مشکلی ندارم و دکتر منع نکرده مثل قبل رابطمو دارم

من از اول بارداری تا الان هر دوسه روز یکبار رابطه داشتم🥴

مننننن

من ازاول نداشتم تاالان دکترم گفت اصلا نزدیکی نداشته باش

ماهی یه بار😬

من تا الان نداشتم خودمون نخواستیم

من🤭

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی