کیا تو بارداری کاشت ناخن داشتن

۱۰ پاسخ

کلا بهتره ک نری سراغش و انجام ندی
خدای نکرده ضرر داشته باشه ارزش نداره

خواهرم تا اخر بارداری ژلیش زد
ولی من ماه دوم زدم دیگه شوهرم نذاشت گفت ضرر داره🤷🏻‍♀️😂

بستگی به حساسیت خودت و دکترت داره
من خودم دوست ندارم حتی بگم یه ذره به خاطر خودم به بچم آسیب برسه
ولی ماه های آخر میگن بچه بزرگه مشکلی نداره
شاید ماه آخر بزارم ولی الان کوچیکه

دکتر من گفت ممنوعه

من هم بارداری اولم داشتم هم الان

من از اول تا آخرش

ضرر داره ولی بعضیا اهمیت نمیدن من که هم دکترم هم ناخنکارم گفت نزار

من داشتم تا ماه چهارم بچمم هیچ مشکلی نداره

من داشتم ولی با پلی ژل

زنداییم ☺️😉

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کارِن مامان کارِن هفته سی‌وسوم بارداری