سلام خانوما کیا تو بارداری کاشت ناخن کردن ؟؟

۹ پاسخ

صد در صد uvاشعه داره و‌مضره

حالا انقد واجب نیست گذاشتنش که ادم انقدر استرس بکشه بعدش عزیزم.

اصلا انجام نده

من اصلا هم هیچی نشد

من ک اصلا ارایشم نمیکنم.فقط یه رژ گرفتم گیاهی کو یه ضد افتاب بی رنگ spf30

من ناخونام کاشته

نه بابا برا خودم نه با خواهرم جر و بحث کردیم خواهرم میگه بعده سه ماه اول کاشت کنی مشکلی نیس منم میگم ضرر داره کلا خواستم از شما ها هم بپرسم ببینم

بزار بچه‌ات به دنیا بیاد بعد کاشت انجام بده

سلام چرا؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارِن مامان کارِن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙🥰 مامان تو دلی💙🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان Arad💙 مامان Arad💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته بیست‌وسوم بارداری