من خودم ناخن کارم همیشه زدم الانم دارم فعلا بچه خوبه خداروشمر طوری نشده
من همیشه دارم🙎🏻♀️
ببین مهم زایمانه که رو ناخنت لاک یا کاشت نباشه که از رو ناخن وضعیتتو میفهمن مثلن کبود اینا بشه یا نه نرمال باشه
جن هرماه ترمیم رفتم اگه موادش بو نداشته باشه سالن تهویه مناسب داشته باشه اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.