خانوما کیا تو بارداری کاشت زدن چیزی نشده؟؟؟

۴ پاسخ

من خودم ناخن کارم همیشه زدم الانم دارم فعلا بچه خوبه خداروشمر طوری نشده

من همیشه دارم🙎🏻‍♀️

ببین مهم زایمانه که رو ناخنت لاک یا کاشت نباشه که از رو ناخن وضعیتتو میفهمن مثلن کبود اینا بشه یا نه نرمال باشه

جن هرماه ترمیم رفتم اگه موادش بو نداشته باشه سالن تهویه مناسب داشته باشه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی