کیا تو بارداری واکسن‌کزاز زدن ؟
اصلا واجبه؟!

۷ پاسخ

من یه هفته پیش زدم دو سع روز بازوم درد میکرد بعدا خوب شد

من نزدم و کلا نخواهم زد

زیر ۲۵ سال گفت نیاز نیست اما بالای ۲۵ باید بزنن

اره برای خانمای باردار واجبه. منم 28هفته زدم

من زدم هفته ۲۸
دکترم گفت ۱۰ سال شده بزن

من واکسنشو ۲۸ هفته زدم

برا چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری