من یه هفته پیش زدم دو سع روز بازوم درد میکرد بعدا خوب شد
من نزدم و کلا نخواهم زد
زیر ۲۵ سال گفت نیاز نیست اما بالای ۲۵ باید بزنن
اره برای خانمای باردار واجبه. منم 28هفته زدم
من زدم هفته ۲۸
دکترم گفت ۱۰ سال شده بزن
من واکسنشو ۲۸ هفته زدم
برا چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.