کاشت ناخون ضرر ندارع خانوما تو بارداری؟

۱۰ پاسخ

تو کل بارداری ممنوعه

ضرر داره، دیکه واسه غیزباردار هم ثابت شده مضره

بله داره

نمیدونه ضرر داره یا نه ولی من دیروز آرایشگاه بودم یه خانمی داشت میزد اینقدر بوش بد بود سرم درد گرفت به نظرم بده

نکنی بهتره عزیزم ، بعد ها ضررش معلوم میشه

داره

صد البته

جدا از ضررش موقع زایمان باید با دستگاه اکسیژن خونت بگیرن ولی با کاشت نشون نمیده

عزیزم نکنی بهتره چون هم اشعه داره هم مواد و بوی مواد سلامتی بچه ها برای ما الان از هر چی مهمتره

میگن از ماه ۵به بعد مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان نورا 🐣💛 مامان نورا 🐣💛 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارِن مامان کارِن هفته سی‌وسوم بارداری