۱۲ پاسخ

به سلامتی عزیزم...به نظرم نه ماهگی به سرعت برق و باد میگذره .اگه کار خاصی داری زودتر انجام بده

نه ماهگی اصلا نمیگذره😑

۹ رو یه دوسالی حساب کن هیچ نمیگذره

وای مخصوصا اخرین هفته از نه ماه که اصلا نمیگذره و خیلی سخته

نه ماهگی انگار هر روزش ی ساله

برای من هشت ماهگی خیلی طولانی و سخت بود ولی به نطرم ماه نهم تا اینجا خوب بود

کاش منم تواین هفته ها بودم فعلا ۲۳هفته شدم میگم زود بگذره

مثل حلزون راه میره یکم راه میره استراحت میکنه بعد راه میره آن شاالله طبیعی هستین به سلامتی بغل بگیری

نه ماهگی شروع گفتن غلط کردم 🤣🤣🤣🤣

واقعاااا چرااا
واس منم ۸ ماهگی خیلی داره دیر میگذره

وواااااییییییی عین من
منم۵آذر

تموم نمیشهههههههههه فق درداش بیشترههه

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۱ ماهگی
مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان حسام و رضا مامان حسام و رضا ۱۰ ماهگی
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی