کسی تازگیا امپول hcg بدون نسخه گرفته
دونه ای چند بود قیمتش

۷ پاسخ

ازاد ۱۵۰۰ دادم

بازبروببین میدن

مگه دکتربرات قبلاننوشته بروداروخانه بگونسخه قبلی روبرات تکرارکنه

چرابه دکترت نمیگی برات بنویسه

فکرنکنم چون بابیمه نصف قیمت حساب میشه البته من تبریزم

نمیدونم نهایت ۳۰۰شاید۴۰۰بشه

عزیزم‌من بانسخه گرفتم باقرص دوفامد ۱۷۰دادم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری