۶ پاسخ

سلام من حدودا دوماه پیش گرفتم توی نسل فردا،با بیمه تامبن اجتماعی شد1600با داروهاش2تومن
دکترم خودش انجام نداد،دکتر رادیولوژی انجام داد

سلام عزیزم
من سه تومن شد ماه پیش
نسخه هم ازم نخواست
من بیمه نداشتم

من بدون بیمه شد ۱۲۰۰

من 2100گرفتم

منبا بیمه تامین اجتماعی شد 2400

فکر نکنم بدون نسخه بگیرن من چند سال پیش گرفتم ۷۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 قصد بارداری