خانما این زشته برای پسر؟؟برای ۲ماهگی

تصویر
۲۱ پاسخ

من دوسش ندارم

بد نیس ولی خیلی از این بهترا هم هست

تو سایت سیسمونی ارزون هم سرهمی های قشنگی هست با قیمت عالی یه نگاه بنداز

عه چه جالب دختر منم لباس خوابشو داره

عزیزم مهم این ک تو دوسش داشته باشی

بنظر من جالب نیست

قشنگه عزیزم توی پیج ملیکا کیدز هم یه نگاهی بنداز هم قیمتاش عالیه هم لباسای قشنگی داره ❤

وای من از این لباسهای فان خیلی گرفتم البته شیک و پیکم گرفتما.
ولی چون خودم روحیه ام به این طرح ها میخوره خیلی خومش میاد.یکی گرفتم آناناسی🤣

وای مخصوصا تون سیت های روش🤪🤪🤪 خیلی نمکه رنگش هم خیلی خوبه

خیلی نازه 😍😍 من ک خیلی خوشم اومد

من انتخابم اینجوریه😍قیمتشم خوبه

تصویر

منم خریدم یه

تصویر

جالب نیست گلم مخصوصا رنگش

جالب نیست

اتفاقا با نمکه

خیلی بامزست 😍😂ولی کاش رنگ دیگ بود

منم اینو می‌خوام واسه دخملم بگیرم😍

تصویر

اینایی ک از پا زیپ میخوره خیلی بده سخته من ک خریده بودم جالب نبود

رنگش دخترونس رنگای دیگ سفارش بده

خیلی چیزای شیک هست

اصلا جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا🧸🐣 مامان آریا🧸🐣 ۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما هفته یازدهم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی