توپریودی چه جوشونده یادمنوشایی میخورید؟

۶ پاسخ

زیره سبز وتخم شوید

گل کوفته

بو مادران وحشتناک تلخ و بدمزست ولی پر فایده

من اویشن میخورم

من زیره و زنجبیل و دارچین با نبات دم میکنم میخورم خیلی خوبه. شیره هم تو اب میریزم مثل شربت میخورم .

هیچی

سوال های مرتبط