۴ پاسخ

مال من توانومالی ۴۳بود واژینال واز۸هفته
جفتمم پایین بود بعدبااستراحت جفتم درست شد ولی طول سرویکسم هفته پیش سونو رفتم شده بود۳۷

سرویکس عاالیه.استراحت کنی میره بالا.

انتهای پایین رحم که وصل هستش به واژن رو میگن،تو هفته های شما و من بالاتر از ۳۰ باشه خوبه.

طول انتهای پایین رحم هستش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری