صبح بیدارشدم دیدم اینا تو صورت دخترمه. پشه هست بنظرتون

تصویر
۶ پاسخ

شما آسنترا مصرف میکنی؟

اره پوماد گزیدگی حشرات سیگل از داروخانه بگیر بزن زود خوب میشه

اره جای پشه هست ب احتمال زیاد اما ببرش دکتر خودت از نگرانی در بیای

پشه بی ادب خورده دخترمونو

از بس خوشمزس🥹🤤✨️

آره پشه خورده

سوال های مرتبط

مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
مامان رستا گلی🥺💖 مامان رستا گلی🥺💖 ۱ سالگی
مامان صــــــدرا 🫀🥰 مامان صــــــدرا 🫀🥰 ۱ سالگی