از کجا بفهمم بچه گشنه اس وقتی گریه نکنه

۴ پاسخ

https://rubika.ir/joing/IJADEIFA0ZIETLTYCGYORAWFPTEVXUHC بیایید گروه

دنبال سینه میگرده،دستشو میخوره،نق میزنه .دستوپاشو تکون میده

عزیزم بچه ها رو تا دو ماه اول بهترین حالتش اینه که هر ۳ نهایتا ۴ ساعت یک بار شیر بخورن. نذار بیشتر بشه چون ممکنه قندش بیفته.

مگه میشه گریه نکنه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آیلار مامان آیلار ۱ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی