مامانا از کجا بفهمم گریه بچه برا گشنگیه یا دل درد؟

۷ پاسخ

اگه نق میزد و مشت شو سفت میکرد ینی گشنشه

گریه دلدرد شدیده ب حالت انتی کولیک رو ی دست بگیری اروم میشه ولی گرسنه باشه بازم گریه میکنه
گریه گرسنگی با نق شروع میشه اگه زمان زیادی گذشته باشه شدیده

مدل گریه اشون.

دلدرد باشه گریه‌ شدید داره ولی تکون بدی یا رو دست برگردونیش اروم میشه
وقتی شیر میخواد هی سرش میاره سمتت یا بعضی بچه‌ها دستشون میخورن یا دستت ببری سمتش میخواد بکنه تو دهنش
اولش هم‌ نق میزنه بعد گریه‌اش شروع میشه تا شیر هم نخوره همچنان گریه‌میکنه اروم نمیشه

از صداش مشخصه دل درد باشه بغلش کنی تکون بدی اروم میشه ولی اگر گشنه باشه تکونش بدی بدتر گریه میکنه
و وقتی شیر میخواد کلا سرشو میاره سمت کسی که بغلش کرده انگار دنبال سینه یا شیشه شیر میگرده

گریه دلدرد اصن فرق میکنه، ،بعضی جاهاش نفسش بند میادباخودت میگی نه واقا یجاییش درد میکنه،ولی گریه گشنگی نق نقه

وقتی پاهاش و میبره داخل شکمش از دلدردع

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی