۳ پاسخ

من ببلاک یک میدم وزن گیریش خوب بود تلخ هم نیست
طعمش خوب بود و سبکه بچه راحت اروغ میزنه

الان نگا کردم روش ننوشته کامفورت

واسه منگه نساخت
دلدردش انگار بدتر شد بهش ندادم

اره رژیمی .دکتر ب بچم داد.ولی طعمش ترش بود تلخ. وقتی خودم چشیدم دلم برای بمن سوخت شیرخشکش عوض کردم نان کامفورت دادم شیرینه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی