۲ پاسخ

من دخترم کولیک داره نان ۱اوپتی پرو بهش میدم با قطره کولیک ایز راحته مشکلی نداره

من نان کامفورت دادم نساخت ولی ببلاک دادم خوب بود ولی اونم يبوست شد پسرم

سوال های مرتبط

مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی