۷ پاسخ

دست رو دلم نذار

منم دارم نگران نباش

اره عزیزم طبیعیه

میشه بهم درخواست بدین

منم ترشح دارم

عزیزم عادیه ترشح تو هفته های پایین اگ زرد رنگ و با بو بود خطر داره ولی ترشح بیرنگ بی بو خطری نداره من هفته ها شنا بودم روزی سه ۴ بار شورت عوض میکردم😅😬

ترشح بدون رنگ و بو طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری