۹ پاسخ

ستیریزین

نباید آبریزش رو قطع کنی. یه مکانیسم دفاعیه🙃🫠

عزیزم اسپری بینی مومتازون ۱ درصد هر ۶ ساعت بزن قطع میشه

آبریزش باید بذاری بره چون مغز داره تمیز میشه فقط اسپری بزن ک راحت باشه

ستادین خوبه

سیتریزن ... ولی یکی دو دفعه بیشتر نده . .

هروقت میبرم دکتر سیتریزین یا نئوتادین میده

پیش سوراخا دماغش هم چرب کن کلا دماغش روغن بزن

نئوتادین
اماجلوشونگیربجاش واسش اسپری بینی بزن

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا😍 مامان محمدرضا😍 ۲ سالگی
مامان آوا و آوین مامان آوا و آوین ۳ سالگی