۳ پاسخ

نبض همه جای شکمته؟

سلام خانوما من 23هفته روتموم کردم امانی نی لگد نمیزنه فقط دائم احساس نبض زیرشکمم حس میکنم یعنی عادیه اگه محکم لگد نزنه

منم اینجوریم سکسه بچست

سوال های مرتبط

مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهشتم بارداری