مامانا آزمایش آن تی خوبه ب نظرتون؟!

تصویر
۳ پاسخ

ریسکت کمه ولی عدد فری بتات بالای ۲ هست مام هم زیر ۱.
احتمالا بفرستت آزمایش غربالگری دوم.
ولی دلیلش اینه که خونرسانی به جفت و جنینت خوبه نگران نباش ولی دکترها هزینه میذارن رو دست ادم

هزینه اش چند شد سونو چند

دکتر احتمال جنسیت بهت نداده؟

سوال های مرتبط

مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه کوچولو🩷 مامان ماه کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری