امروز همه رفتن ازمایش قند🤭

۱۰ پاسخ

منم دو هفته پیش دادم قند یکساعتم بالا بود
حالا فردا باز باید برم ناشتا و دوساعته بعد صبحونه بدم 😭😭😭

منم رفتم😂برای من ازمایش قبل وبعد صبحانه نوشت دکتر 😁بایک ازمایش ادرار
اون پودره رو گفت نمیخواد الان منتظرم بگذره ۲ ساعت بعد صبحانه ازمایش بعدی بدم وتمام

منم میخاسم برم نشد 😂😂

از فکرشم حالت تهوع میگیرم🥲

اصلا نمیخوام بهش فک کنم
خدا کنه زمانی ک من باید برم دکتر بگه نمیخواد بری😂🥲تو استثناعی اصلا

من رفتم گلاب به روتون بالا اوردم😑

منم رفتم🤕🤕

اره منم رفتم

انقد بدم میاد ازش یادم میفته چندشم میشه🫤😕

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مهرسا خانوم مامان مهرسا خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هاکان👑 مامان هاکان👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گوگولو مامان گوگولو ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری