۵ پاسخ

از من ۱۱ مهر بود از نظر گهواره یه روز تاخیر دارم امیدوارم تو ماهی ک تولدم بوده خدا هدیشو بهم بده انشالله شماهم باردار باشی

من ۷و۸ مهرنشدم هنوز

ببخشید من بد متوجه شدم من سیزدهم موعدم بوده

و باردار هم نیستم

نه من سیزدهم بودم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری