خانمای شیرازی آنومالی کجا برم؟

۳ پاسخ

من پیش نسرین اسدی رفتم..
وااااقعا تا حالا دکتر به این خوش اخلاقی وبا صبر و حوصله ندیده بودم..خیلیی راضی بودم..
سر ان تی بچم درست نمیچرخید اما اصلا سر سری رد نشد
دو روز رفتم تا تونست دقیق اندازه بگیره

والا من رفتم خیابون قصرالدشت
خصوصی بود اون موقعه 29000 ازمن گرفت اونجا خوب بود مطب عالی و دکتر عالی
خیابون اردیبهشت هم خوبه

من رفتم اسماعیل شکرالهی راضی بودم هردوبارداریم،دقتش خیلی بالاست وقت خیلی میزاره ولی یه خانومی بود میگفت ۱هفته هست دارم میام بچه نمیچرخه دکتر نمیتونه اندازه بگیره ،دکتری نیست ک سرسری رد بشه تا مطمئن نشه بهت جواب نمیده،ولی من خداروشکر دوتا بارداریم همون بار اول همه چیز تونست چک کنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری