تیروئید و قند بالاست؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره باید دارو مصرف کنی

فک کنم تیروئیدت بالا باشه
اگر سابقه نداری باید دارو بخوری تا اوکی بشه

تیروئیدت بله قندت هم روی مرزه

قند لب مرزی خوبه ولی تیروئیدت اره

ن نرماله

سوال های مرتبط

مامان ❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی