سلام داخل ازمایشم قند زده ۹۲ ‌بالاست؟

۵ پاسخ

92 تقریبا لب مرز، یکم رعایت کن، مخصوصا که وقتی هفتت بره بالا قندتم ممکن بالا بره، واسه همینه 24 هفتگی آزمایش قند همه دارن

برا منم ۹۲ بود البته قبش ادامس داشتم دهنم شاید از اونه

من ۸۸بودم نه خوبه

نه نرماله ولی رعایت کن واسه من ۸۲ بود

ماله 85 بود

سوال های مرتبط

مامان گل دختر//گل پسر مامان گل دختر//گل پسر ۲ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری