۲ پاسخ

کلا برای بخیه آناناس خیلی خوبه اگه طبیعیش خوردی که عالیه نبود کمپوتش بخور

سزارینی یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی