۵ پاسخ

من اصلا اعتمادی ندارم برام چندین بار مثبت کاذب زده و اکثرا هم خرابن، اگه تاخیر داشته باشم پنج روز الی یه هفته بعد آزمایش میدم

ونسلتو مثبت کاذب داره

من از مارک بتا راضی بودم

ی نوع خودکاری هست مدی هلث فکر کنم قشنگ مثبت کاذب میندازه بقیشون خوبن

ببخشید را رو دستم خورد اومد

سوال های مرتبط

مامان نور🥹✨ مامان نور🥹✨ هفته یازدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
دنیا دنیا قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری