سلام خانوما واکسن دوماهگی رو فقط به پا میزنن؟؟

۵ پاسخ

سلام آره ولی چپیه ورم می‌کنه و قرمز میشه وتا دوروز درد داره

دوتا پارو میزنن قطره ام داره

دو تا هم خوراکی

اره ، قطره خوراکیم هست

سلام اره دوتاس یکی چپ یکی راست

سوال های مرتبط

مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی